Jistě, každá webová stránka je vlastně již reklamou na firmu jako takovou. To je částečně pravda. Ale taková stránka musí být také vidět, jinak je zbytečná, stejně jako reklama v ní vložená.
To, aby by web vidět je věcí SEO specialisty, nebo chcete-li SEO konzultanta. Vysvětlíme si nejprve co ta zkratka vlastně znamená. Je to z anglických slov Search Engine Optimization. Česky něco jako optimalizace pro vyhledávače. Je to sada programů a nástrojů, kterou musí člověk umět ovládat. Nu, a to onen výše zmíněný konzultant umí. Musí. A může pracovat třeba pro SEO Brno. Jen on dokáže vše zařídit tak, aby byl web na čele vyhledávání a nebyl někde na konci řady, kam již nikdo nechodí. Jedině web, který je vpředu může být svému majiteli užitečný, zvláště, jde-li o web prodejní, nebo nabízející nějaké služby.
Takže když již máme web viditelný, můžeme na něj dát nějaké reklamy. Je jedno jakého druhu budou, ale nyní se asi nejvíce používají reklamy stylu PPC. Co to vlastně je? Ihned vysvětím. Ta zkratka je rovněž z angličtiny, jako skoro vše, co se týče počítačů, internetu a webových stránek. Znamená to Pay per Click, v češtině něco jako zaplať za klik. Je to asi nejlepší forma reklamy pro dotyčného, protože neplatí za reklamu samotnou jako takovou.
Když někde chcete dát svou reklamu, musíte za její umístění zaplatit. Právě na internetu však nevíte, zda ji někdo vůbec viděl, přesto, že web je sice pomocí SEO někde vpředu. Jenže člověk tam nemusí koukat. Proto je právě zbytečné platit jen za zobrazení. U PPC reklamy však platíte pouze za to, že na tu reklamu někdo klikne. Což je obrovská výhoda, o které by mohli vyprávět zaměstnanci PPC reklamy Praha. Jedině oni se právě něčím shodným zabývají a oni znají všecky fígle kolem. Protože i zde, na tomto poli, je nutno se vyznat, a to právě oni ovládají ze všech nejlépe.