V dnešní době se více lidí pohybuje na internetu. Vyhledávají potřebné služby, rady, návody, ale v daleko větší míře nakupují. Je to pohodlné jak pro zákazníka, tak prodejce. Je pravdou, že pokud chce podnikatel, aby mu jeho firmička vzkvétala a o jeho práci nebo nabízené služby byl zájem, je nutné, aby jeho vlastní webové stránky byly vypracované na profesionální úrovni. Nejde o to, že by si je sám neuměl vytvořit. To se dnes za pomoci redakčních systémů povede každému, ale tady jde o něco víc. Stránky musí naplňovat určité požadavky, o kterých běžných uživatel nemá ani ponětí. A pokud někdo chce zde přivítat více návštěvníků, které zaujme natolik, že si z nich vytvoří zákazníky, poté rozhodně potřebuje udělat SEO kontrolu. Jde o to se ujistit, zdali obsah webových stránek bude vůbec vyhovovat samotným vyhledávačům.
Webové prohlížeče rozhodnou o úspěšnosti firmy
Je to celkem jednoduché a pochopitelné. Když někdo něco potřebuje, tak si zadanou věc nebo produkt či slovo, které s tím souvisí, zadá do vyhledávače a ten mu po chvíli nabídne možnosti. Nejzajímavější jsou první stránky, jelikož nikoho nebaví vyhledávat na posledních pozicích. Jak je to s pozicí vašich stránek? Jste na první stránce? Poté je to v naprostém pořádku. Pravděpodobně váš web je z hlediska SEO v pořádku. Rozvíjíte efektivně texty, odkazy, klíčová slova a odměnou za vaši práci jsou právě pozice na předních místech. Pokud ovšem pozice webových stránek je jaksi k nenalezení, nemusí to být grafikou nebo texty. Také není důvod to vzdávat, postačí se obrátit na někoho, aby provedl SEO kontrolu webových stránek, která odhalí, v čem bude problém.
Co dále zjistí?
– Aktuální pozice ve fulltextových vyhledávačích.
– Přístupnost stránek pro roboty vyhledávačů.
– Odhalí chyby bránící jim stránky procházet a zařazovat do databází.
– Posoudí, jak vypadá navigační struktura a navrhne zlepšení.
– Zjistí, jak fungují zpětné odkazy, klíčová slova, navrhne další možnou úpravu a vyhodnotí další potřebné věci.
Investice do SEO analýzy se vyplatí, jelikož odhalí nedokonalosti, které brání návštěvnosti webových stránek.