Když se podíváte na webové stránky Vašich konkurentů, nepřipadají Vám takové zajímavější? Takové veselejší a nepoměrně čtivější? Musíte se dívat okem obyčejného návštěvníka, který si chce vybrat produkt. Nesmíte myslet na to, že jste konkurence. Musíte objektivním pohledem uznat, že něco na tom bude. Co kdybyste si vzal mustr? Tedy, rozhodně jeho stránky nekopírujte!
· Začněte o zákazníka bojovat textem!
· Nabízejte své produkty pozoruhodněji.
· Zaujměte návštěvníka kvalitním textem, který se nazývá copywriting!
Nemůžete myslet jenom na to, že je někdo úspěšnější a má lepší webové stránky. Začněte pracovat na zdokonalení svých firemních webových stránek profesionálně. Teprve potom můžete zajistit prosperitu i své firmě. Ale je to běh na dlouhou trať. S tím musíte tak trochu počítat. Ale na druhou stranu: když jste to v tomto stavu vydrželi už tak dlouho, pár týdnů to ještě vydržíte.
· Nehleďte na to, kolik zaplatíte za kvalitní copywriting! Nakonec, ani tato suma Vás nepoloží, jako kdybyste své webové firemní stránky nechali ležet ladem! To by Vás přišlo daleko dráž.
· Podělte se s profesionálním textařem se všemi informacemi o produktech, o cíli Vašeho marketingu, o smyslu Vaší firmy, o tom, co je na prvním místě ve Vašem podnikání, o Vašem krédu, ze kterého neustoupíte.
· A potom už jen dolaďujte poslední úpravy v textu tak, aby se daly napsat ještě nějaké PR články, které upoutají pozornost směrem k Vaší firmě.
A potom jen vyčkávejte na odezvu! Budete se divit, jaká bude! Inu, kvalitní copywriting šitý na míru bude slavit úspěch. A vaše firma taktéž!
Vaše firemní webové stránky dostanou přesně to, co potřebují.
Svěžest, zacílení na cílovou skupinu zákazníků, čtivost, zajímavost, eleganci. Ale hlavně dostupnost pro každého potenciálního zákazníka, který neodtrhne oči od textů na Vašich stránkách! Nuda bude tatam!